søndag 25. januar 2009

QPers forbannelse Part 2

Qpers Qtips

24. november

Som dere vet, så hadde jeg en minor accident hvor jeg kom til å brenne ned huset og påføre meg noen heller kompliserte skader på kroppen min. I hospitalet fikk jeg servert en salig blanding av blåe, gule og røde piller av dr. Morpheus, og plutselig befant jeg meg ved strandkanten. Der prøvde jeg å lyse etter krabber, men lommelykta hadde ikke batteri. Så jeg måtte føle meg fram. Ikke lett, spesielt siden det var vinter. Så jeg lot som om jeg var en Krabbe og krabbet meg hjemover.


Huset sto der. Høyst merkelig. Kvakk kvakk nøff nøff!, tenkte jeg. Hadde visst brent ned feil hus. Uansett, jeg fyrte opp PC'n. Surfet etter litt German Scheizevideo og fikk gratis virusprogram i tillegg til alle de free videos som nettsiden reklamerte for. Etter å ha instalert virusprogrammet, fant jeg ut at programmet faktisk var et virusprogram, altså ikke anti-virusprogram. Bummer! Plutselig gikk PCn inn i blåskjerm modus, men jeg fikk restarta maskinen og logga meg inn på nettbanken og sjekka mail. Det skulle jeg ikke ha gjort, fordi virusprogrammet fant ut at den skulle sende alle pengene mine til Kiddiefiddler Company INC, pluss sende 10 millioner spam mails til alle slektningene mine. Kjipern den!

PCn ville ikke samarbeide mer, så jeg måtte komme meg til banken fortest mulig for å ordne opp med bankkontoen min. Uheldigvis hadde jeg låst bilnøklene inn i bilen. Jeg knuste ruta og startet å kjøre. Det var kanskje litt unødvendig å knuse frontruta egentlig, når jeg tenker meg om... Og det ble fryktelig kaldt å kjøre.

I banken sto det en kar med briller og pastasaus sølt på skjorta, mens han nynnet på "somewhere over the rainbow". Plutselig begynte det å presse i magen. Jeg undret; "Er jeg gravid? Skal jeg kalle han for Adolf Hitler? Hvem skal betale barnebidrag?". Jeg fant ut ganske fort at jeg definitvt ikke var gravid. Jeg måtte bare bæsje. Så jeg stormet ut og skviste ut noen saftige kjøttboller ved nærmeste telefonkiosk. Papir hadde jeg ikke. Derfor valgte jeg å bæsje i buksene. Det var ikke så lurt, for nå ville ikke banken la meg komme inn mer.

Jeg fyrte opp et lite bål hvor jeg brukte bensin fra bilen som brensel. Men jeg frøs likevel. Det lureste jeg kom på der og da var å kle meg naken. Noen dager senere våknet jeg opp på sykehuset igjen. Igjen viste det seg at hvis jeg hadde fulgt Qpers Qtips, så ville ikke disse besynderlige episodene ha skjedd med meg.

  • 25. November: "Skal du lyse etter krabber, ikke bruk lommelykt uten batteri."
  • 26. Novemer: "Får du blåskjerm på pcn din. Slå den med en hammer og etterpå tenner du på den før du pisser på den jæveln. Jenter kan pisse i en kopp og helle på."
  • 27. November: "Hvis du låser bilnøkkelen inne i bilen, ikke knus ruta. For når du skal kjøre blir det kaldt(vinterstid)."
  • 28. November: "Hvis du går tom for dopapir, bruk hendene. De kan du vaske."
  • 29. November: "Hvis du kjenner at det presser, og du ikke er gravid. Gå på do!"
  • 30. November: "Skal du tenne bål, bruk fyrstikker."
  • 01. Desember: "Hvis du plutselig begynner å fyrse, ta å kle på deg!"

Too be kontinused. Følg med på Part 3 i neste episode av QPers forbannelse.

By the way, har fått meg en kvise på nakken:

Ingen kommentarer: